UDVIDET JURIDISK HOTLINE TIL IKA MEDLEMMER
Det kan eksempelvis dreje sig om en ordregivers overvejelser i forbindelse med iværksættelsen af et sortimentsudbud, etablering af et dynamisk indkøbssystem, indkøb under en SKI-aftale eller om rammer og strategi for efterfølgende ændring af en allerede indgået aftale.
Sparringen foregår fortrinsvis via et teams-, skype-, eller zoom-møde afhængig af corona-restriktioner.
Advokaterne forholder sig efter nærmere aftale gerne umiddelbart til et udbudsmateriale eller forberedte spørgsmålstemaer forud for mødet.
Sparringsordningen tilbydes til de første 8 tilmeldte ordregivere; det specifikke tidsrum aftales nærmere, efter tilmelding.
Tilmelding:
Ønsker du at tilmelde dig, så skriv til ika@ika.dk med emnefeltet "Sparringsordning".
Tilmeldingen sker efter først-til-mølle-princippet.
Tilbuddet er gældende til og med den 24. marts 2021.